ثمسکن، نام آشنای حوزه ساختمانی

نخستین جلسه هم اندیشی مدیران 1402 برگزار شد

نخستین جلسه هم اندیشی مدیران 1402 برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام) در آستانه برگزاری مراسم سی و سومین سالروز تاسیس شرکت، در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲.۰۲.۰۶ با حضور مدیران ارشد بانک مسکن، گروه مالی بانک مسکن، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و همچنین مدیران عامل شرکت های تابعه به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب (سهامی عام) اولین جلسه هم اندیشی مدیران برگزار شد.

در آستانه برگزاری مراسم سی و سه سالگی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام)، نخستین جلسه هم اندیشی مدیران شرکت های تابعه این هلدینگ بزرگ برگزار شد. این جلسه که به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب (سهامی عام) برگزار گردید با تمرکز بر روی مدیریت دانش مدیران، بیان چالش ها، بررسی استراتژی های کلان و ارائه راهکار جهت گذار از مشکلات اساسی به پیش رفت.

دکتر جواهری، مدیرعامل محترم شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام) با تشکر از زحمات مدیران و همکاران گذشته و همچنین عرض خسته نباشید به کلیه همکاران، از کارگران تا مدیران ارشد، این نکته را خاطر نشان فرمودند که با شناخت نقاط قوت و ضعف و شناخت سیاست های کلان باید در مسیر نیل به اهداف برند حرکت کرد. ایشان همچنین با تاکید لزوم ایجاد بازار رقابتی و افزایش تعاملات شرکت های این هلدینگ، پروژه های شاخص و جدیدی تعریف شود تا هم سود آور باشد و هم منافع ذی نفعان و سهامداران را تامین نمایند. بیان صادقانه مشکلات و نقد سازنده از نگاه ایشان از هر چیزی در یک سازمان مهمتر است و به کمک این ابزار می توان در آینده تیم فنی و اجرایی را در همه جهات ارتقا داد و از طرفی باید نسبت به تیم های تضمین کیفیت دید وسیع تری پیدا کرد. ایمنی در ساخت و صنعتی سازی نکات حائزاهمیتی بود که ایشان به صحبت های ارزشمند خود در این نشست ضمیمه کردند.

دکتر عسگری، سرپرست محترم بانک مسکن از دیگر سخنرانان این نشست بودند که بیانات ارزشمندی را مطرح فرمودند و سعی کردند که صحبت هایی را ارائه دهند که چراغ راه آیندگان باشد. بخشی از صحبت های ایشان در خصوص پذیرش تعهد در صورت قبول مسئولیت بود، همکاران در بانک مسکن و شرکت های تابعه باید به دنبال خلق ارزش باشند. ایشان در ادامه سخنان خود در خصوص پروژه هایی صحبت کردند که متاسفانه به دلایل مختلف سال های متمادی ای است که تکمیل نشده اند؛ پروژه خدامی تهران مثال ایشان بود که با همت و تداببر جناب آقای مهندس قربانی، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) دوباره در مسیر تکمیل قرار گرفت؛ ایشان با تشکر از تیم جدید ثتران به دیگر شرکت های تابعه خاطر نشان کردند که پروژه های تعریف شده باید در حداقل زمان ممکن به خریداران تحویل شود. تاکید ایشان به استفاده شرکت های تابعه از فناوری های نوین ساخت نکته مهمی بود که به شدت باید مورد توجه مدیران و تصمیم گیرندگان قرار گیرد. دکتر فاضلیان، هیئت مدیره محترم بانک مسکن با بیان این نکته که با رصد هر شهر در کشور عزیزمان ایران، شاهد لوگوی آبی رنگ ثمسکن در بهترین نقاط آنها هستیم که باعث افتخار است. ایشان همچنین خاطر نشان کردند که با گذشت سی و سه سال از تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن باید به گونه ای عمل کرد که سی و سه سال دیگر، آیندگان نیز به این برند افتخار کنند. با توجه به نگاه های اقتصادی ایشان به این مجموعه پیشنهادات و نظراتی را نیز در خصوص عقد قرارداد ها و نحوه پرداخت ها و درآمدزایی ها به مدیران ارشد ثمسکن ارائه دادند که می تواند در شرایط اقتصادی موجود، بهترین و بیشترین سود را برای ذی نفعان فراهم کرد. حفظ بیت المال، جلوگیری از خرج های بی رویه از دیگر نکاتی بود که در این مراسم بر آن تاکید شد.

دکتر شیرزادی، مدیرعامل محترم شرکت گروه مالی بانک مسکن، با تمجید از عملکرد همکاران در شرکت های تابعه این نکته را خاطر نشان فرمودند که برند ثمسکن، امروز یکی از نماد های مهم در بازار انبوه سازی و بورس است که این مهم میسر نمیشد مگر با تلاش ها و از خودگذشتگی های همه همکاران در کلیه شرکت های تابعه؛ ایشان به این نکته اشاره اکید فرمودند که سهامداران بسیاری فارغ از هر فراز و نشیبی که در نماد ثمسکن در طی این سالها به وجود آمده است، مثل عضوی از یک خانواده با ما همراه بودند و پای این نماد مانده اند که باید سر تعظیم برایشان خم کرد و قدر آنها را دانست؛ سهامداران خرد، بزرگترین سرمایه ما هستند و باید در مسیر تامین منافع آنها قدم برداشت. ایشان همچنین ضمیمه فرمودند که امروزه بسیاری از هلدینگ های نام آشنای ساختمان علاقه به همکاری با ما را دارند؛ گروه مالی بانک مسکن همیشه در کنار شرکت های تابعه خود بوده و خواهد بود، امید است که شرکت ها نیز قدر این پشتیبانی را بدانند و برای نیل به اهداف و استراتژی های کلان آن حرکت کنند. در سالی که گذشت، سلامت مالی شرکت های تابعه مثال زدنی بود و در مجامع آنها به چشم می خورد، مجامعی که در کمال آرامش و احترام برگزار شد و این مهم باید در سال‌های آتی نیز تکرار شود. دکتر شیرزادی به این نکته که شرکت تامین سرمایه قابلیت انتشار پنج هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را برای ثمسکن خواهد داشت که باید مورد بررسی قرارگیرد.

این جلسه با نمایش فیلمی از نحوه نامگذاری پروژه آیمان و تقدیر مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، جناب آقای مهندس شکری از همه دست اندرکاران و حاضران در جلسه به پایان رسید.

 

بازتاب خبری

بازتاب خبری

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۵۴
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام) |
Loading