در حاشیه حضور در استان اصفهان

بازدید مدیرعامل گروه از شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود

دکتر محمدرضا جواهری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با حضور در استان اصفهان از شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود بازدید و از روند فعالیت های شرکت نظارت نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه مهندس مدرس هاشمی  مدیر عامل شرکت زاینده رود و معاونین این شرکت جلسه ای در محل دفتر سرپرستی بانک مسکن استان اصفهان با حضور مدیر محترم شعب بانک مسکن استان اصفهان جناب آقای نوروزی برگزار نمودند .

آخرین وضعیت تسهیلات مالی پروژه های حال حاضر شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود و راهکارهای فعلی در خصوص تامین مالی پروژه های آتی شرکت و نحوه تعامل با بانک مسکن در خصوص به کارگیری روش های نوین تامین مالی پروژه ها و استفاده از پتانسیل شرکت در خصوص افزایش سطح در دست ساخت ، از اهم موضوعات مطروحه در این جلسه بود .  

در ادامه آخرین وضعیت امکان سنجی مشارکت در شهر جدید بهارستان و کلیت طرح های اقتصادی مربوطه در خصوص سرمایه گذاری در شهر جدید بهارستان و نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار گرفت .

پس از آن جلسه ای در محل دفتر مدیر عامل محترم شرکت عمران شهر جدید بهارستان جناب آقای دکتر طباطبائی برگزار و در خصوص آخرین وضعیت و امکان سنجی مشارکت در شهر جدید بهارستان با حضور هیات مدیره شهر جدید بهارستان تشکیل و تبادل نظر گردید .

در پایان آقای دکتر جواهری با حضور در شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود ، ضمن بازدید از روند این شرکت در جلسه ای با مدیران شرکت  ضمن تشکر از زحمات ایشان و مدیر عامل شرکت ، آخرین استراتژی های حال حاضر شرکت گروه را اعلام و مورد تاکید قرار دادند  .

 

دکتر محمدرضا جواهری تفتی شرکت زاینده رود


۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۱۶
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود |