وزیر مسکن وشهرسازی از طرحهای مسکن مهر شهرستان ری دیدن کرد

شهرری - علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی روز شنبه از طرحهای مسکن مهر شهرستان ری در شهر حسن آباد دیدن کرد.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان ری، رییس سازمان مسکن وشهرسازی، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران و سایر مسوولان شهرستان در این بازدید وزیر را همراهی کردند.
وزیر مسکن و شهرسازی در این بازدید در ابتدا از طرح هشت هزار واحدی مسکن مهر در سنگستان شهر حسن آباد دیدن کرد و از نزدیک در جریان این طرح قرار گرفت.
نیکزاد در این بازدید که مدیران عامل تعاونیهای مسکن مهر شهرستان و پیمانکاران حضور داشتند از آنان خواست مرحله سفت کاری بجز 10 میلیون ریال آماده سازی هیچ مبلغ دیگری از متقاضیان گرفته نشود و پس از آن و به صورت دقیق از متقاضیان دریافت شود.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات لازم ازسوی دولت به طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: در این طرح باید از پیمانکاران واجد شرایط و خوب بهره جسته و مسکن مهر از لحاظ فنی باید در شرایط فنی بسیار بالا باشد و از مصالح و امکانات بسیار خوب استفاده شود.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران نیز دراین دیدار گفت: زمین سنگستان حسن آباد به مساحت 240 هکتار است که برای ساخت 15 تا 18 هزار واحد پیش بینی شده و در فاز اول نیز هشت هزار واحد در آن ساخته خواهد شد.
علی ملکی افزود: در این طرح ساختمانها در سه تا چهار طبقه و در برخی نقاط در هشت طبقه و به صورت صنعتی ساخته خواهد شد.
آب، برق، گاز، وزش باد، بوی نامطبوع دامداریهای اطراف طرح، الحاق به شهر حسن آباد و تغییر کاربری از جمله مواردی بود که در این دیدار در حضور وزیر مسکن مطرح شد.
وزیر مسکن و شهرسازی همچنین از پروژه 252 واحدی نارنجستان حسن آباد دیدن کرد.
بخش فشافویه با مرکزیت حسن آباد با 70 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شهرری قرار دارد.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۵:۴۱
irna |