بازدید مدیران ارشد بانک های مسکن و توسعه تعاون از برج خدامی

بازدید مدیران ارشد بانک های مسکن و توسعه تعاون از برج خدامی
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، روز یکشنبه مورخ 1402.03.21 بازدید از برج خدامی با حضور مدیران عامل بانک های مسکن و توسعه تعاون، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن صورت گرفت و در ادامه جلسه ای جهت ادامه روند تکمیل این پروژه برگزار گردید.

برج اداری خدامی، یکی از پروژه‌های شاخص و ماندگار گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که در محله ونک تهران سر به فلک کشیده  و به دلیل معماری منحصر به فردش همیشه به عنوان یکی از برج های اداری زیبا در این منطقه پر رفت و آمد به شمارمی رود.

دکتر محمدرضا جواهری تفتی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، با شروع کار در ثمسکن تمرکز خود را بر تکمیل پروژه های معوق شرکت های تابعه معطوف کرده و از تمام پتانسیل های گروه در این مسیر استفاده نموده است؛ یکی از این پروژه ها، برج اداری خدامی است (بانک توسعه تعاون به عنوان کارفرما و ثتران به عنوان پیمانکار)، که به دلایل فنی و حقوقی، تحویل آن به تعویق افتاده بود،از ابتدای سال جاری با همت دکتر عسکری مدیرعامل بانک مسکن و مدیرعامل محترم بانک توسعه تعاون عملیات تکمیل این برج آغاز گردید.

دکتر علی عسکری، سرپرست بانک مسکن، در این بازدید بیان کردند که از اهداف اصلی بانک مسکن، تکمیل و تحویل پروژه هایی است که بلاتکلیف مانده و امیدواریم هرچه زودتر به این مهم دست یابیم تا با تمرکز برروی پروژه های در جریان بتوانیم از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بیش از پیش بهره ببریم.

دکتر محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، در این بازدید از پیشرفت پروژه ابراز امیدواری کرد و در نشستی که با مدیران ارشد بانک مسکن داشتند به این نکته اشاره کردند که با تغییر رویکرد مدیریتی ، موانع اصلی بر سرراه برج خدامی رفع شده است و ما به آینده این همکاری بیش از پیش امیدوار هستیم.

دکتر محمدرضا جواهری تفتی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، به عنوان مدیرارشد یکی از بزرگترین شرکت های انبوه ساز کشور از عملکرد شرکت تهران در خصوص اقدام سریع، دقیق و به موقع از زمان توافق تا این لحظه ابراز امیدواری کرد و خاطر نشان کرد که باتوجه به بازدیدهای دوره ای که از این پروژه داشته ایم، به صورت هفتگی شاهد پیشرفت چشمگیر آن هستیم؛ برج خدامی یکی از پروژه هایی است که در سال جاری ، شرکت گروه در صدد تکمیل و به بهره برداری رساندن آن است.

در حاشیه این بازدید مدیران ارشد، فنی و اجرایی هر دو بانک و اعضا محترم هیئت مدیره حضور داشتند و برآیند این بازدید قطعا نتایج مثبتی را برای کلیه ذی نفعان به همراه خواهد داشت که در آینده می توان شاهد آن بود.

 

 

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۴۸
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران |
Loading