ترازنامه سود و زیان بانک مسکن به عنوان نخستین بانک دولتی تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مسکن به منظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 1388 به عنوان نخستین مجمع نظام بانکی کشور برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در این نشست که با حضور "اصغر ابوالحسنی" معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای مجمع عمومی بانک، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و مدیران بانک مسکن برگزار شد، "قدرت الله شریفی" مدیر عامل بانک ‌به ارایه گزارش عملکرد بانک در سال 1388 پرداخت.
وی با تشریح تسهیلات اعطا شده در بخش مسکن مهر گفت: بانک مسکن تمام تلاش خود را در راستای اجرای سیاست‌های دولت دهم به منظور کمک به خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد جامعه به کار خواهد گرفت.
شریفی توسعه ارایه خدمات ارزی، گسترش شعب و افزایش سهم بازار را از جمله اهداف سال جاری این بانک عنوان کرد.
در ادامه این نشست صورت مالی سال 1388 اعم از ترازنامه و صورتحساب سود و زیان بانک مسکن به عنوان نخستین بانک دولتی در سیستم بانکی و بدون هیچ بند حسابرسی توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.
همچنین در این نشست معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد از تمام مدیران و کارکنان بانک مسکن به دلیل همکاری با دولت در زمینه پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر قدردانی کرد.
مجمع عمومی بانک مسکن با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی امور اقتصادی و دارایی، صنایع و معادن، کشاورزی، تعاون و بازرگانی و همچنین نمایندگان بانک مرکزی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی برگزار شد.

۱۴ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۵۶
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی |