درحاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2023 ؛

نشست مدیران عامل شرکت های تابعه ثمسکن برگزار شد

نشست مدیران عامل شرکت های تابعه ثمسکن برگزار شد
در حاشیه سومین روز نمایشگاه کیش اینوکس 2023 و بعد نشست تخصصی «آینده بازار مسکن، تخلیه حباب یا افزایش قیمت‌ها ، نشست مدیران عامل شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، دومین نشست مدیران عامل شرکت های تابعه در سال جاری در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2023) در جزیره کیش برگزار شد.

دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن ترسیم برنامه های پیش رو ثمسکن تا پایان سال ، خبر از برنامه ریزی برای حضور پر رنگ ثمسکن در ساخت یکصد هزار واحد مسکونی طبق وعده مدیرعامل بانک مسکن داد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در این نشست با اشاره به دغدغه دولت و بانک مسکن به مسئله مسکن افزود : کمیته ای در گروه سرمایه گذاری مسکن شکل گرفته که به صورت دقیق در حال برنامه ریزی برای ساخت مسکن در سراسر کشور برای اقشار مختلف جامعه است.

جواهری تفتی همچنین با اشاره به امضا تفاهم نامه با استاندار هرمزگان خبر از حضور جدی این برند انبوه ساز کشور در این استان جنوبی داد و گفت این رویه را بزودی در استان های مختلف کشور با همکاری دولت و بانک مسکن ادامه خواهیم داد.

در ادامه معاونین و مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن در صحبت هایی نکاتی را با مدیران عامل شرکتهای تابعه مطرح نمودند و در پایان مدیران عامل شرکت های تابعه به صورت جداگانه نیازها و موانع شرکت ها را مطرح و با مدیران ارشد گروه سرمایه گذاری مسکن در میان گذاشتند.

۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۳۱
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |
Loading