جلسات کمیته ریسک شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار شد

بیست و پنجمین و بیست و ششمین جلسه کمیته ریسک گروه سرمایه‌گذاری مسکن در مورخ 1402/07/23 و 1404/08/29، با اکثریت اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، بیست و پنجمین و بیست و ششمین جلسه کمیته ریسک گروه سرمایه­‌گذاری مسکن در مورخ 1402/7/23 و 1402/8/29، با اکثریت اعضا برگزار و فاکتورهای ریسک اصلی شرکت­‌های سرمایه­‌گذاری مسکن جنوب، الوند و شمال شرق مورد بررسی قرار گرفت و خلاصه تصمیمات به شرح ذیل مقرر گردید:

1-     ریسک­‌ها به­ ترتیب اولویت از سطح اقدام اضطراری تا قابل توجه مرتب گردد و درخصوص مرتب کردن ریسک‌­ها تاریخ مورد نظر نوشته شود.

2-     باتوجه به لزوم رعایت مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار هلدینگ نسبت به معرفی اعضا مستقل جهت حضور در کمیته ریسک شرکت­‌های فاقد نماینده اقدام نماید.

3-     طبق بررسی به ­عمل آمده از فاکتورهای ریسک­‌های شرکت‌­های مذکور عمده ریسک‌­های شناسایی­ شده عبارتند از جرایم ناشی از نوسانات قیمت مواد اولیه، دستمزدها و نهادهای انرژی، ناتوانی در تأمین نقدینگی برآورده نشده موردنیاز کوتاه مدت، میزان تأثیرپذیری شرکت از شرایط محیط اقتصادی و اجتماعی کشور، عدم تأمین شرایط لازم برای اخذ تسهیلات بلندمدت که هلدینگ با همکاری شرکت‌­های تابعه درصدد رفع حداکثری عوامل ریسک‌های مذکور می‌­باشد.

۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۹
روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن |