حاشیه های نشست مطبوعاتی نمایشگاه صنعت ساختمان

تهران- نشست مطبوعاتی معاون دبیرکل اتاق تعاون ایران با حاشیه هایی همراه بود که از آن جمله یک خبرنگار نحوه مقایسه رشد تعداد شرکتهای شرکت کننده در نمایشگاه امسال با سال گذشته را از سوی این مقام مسوول نادرست دانست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، *ابراهیم تهرانی" در این نشست مطبوعاتی ضمن اذعان به نکته سنجی خبرنگار مربوطه گفت : تعداد شرکتهای امسال نسبت به سال گذشته رشد 25 درصدی ندارد، اما از نظر مساحت این رشد وجود دارد.
** تعداد شرکتهای شرکت کننده در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در سال 1388 بالغ بر یک هزار و 200 شرکت بود و این رقم در سال جاری به یک هزار و 400 شرکت رسیده است.
** معاون دبیرکل اتاق تعاون ایران گفت : ویژگی نمایشگاه صنعت ساختمان این است که در ان "اشانتیون " وجود ندارد و مخاطب اصلی آن همانا متخصصان هستند.
** تهرانی وقتی که ساعت بازدید نمایشگاه را از 10 تا 16 اعلام کرد ، این راهم گفت که این محدودیت به دلیل مساله ترافیک و حواشی آن است که از سوی میزبانان به برگزارکنندگان تحمیل شده ، اما تلاش می کنیم ساعات بازدید را افزایش دهیم .
**مقام مذکور در جمع خبرنگاران تصریح کرد براساس نظرسنجی هایی که درگذشته از بازدیدکنندگان انجام شد 97 درصد آنان برپایی مراسم افتتاحیه در نمایشگاه به شکل سخنرانی را بی حاصل و اتلاف وقت می دانستند.
** تهرانی گفت : مصادف شدن افتتاحیه نمایشگاه با سفر استانی هیات وزیران سبب شد که از معاون اول رئیس جمهوری درخواست کنیم یکی از وزیران مسکن وشهرسازی یا صنایع و معادن در مراسم افتتاحیه حضور یابند و سپس به جمع وزرا در سفر استانی ملحق شوند.
** معاون دبیرکل اتاق تعاون ایران در خصوص حضور شرکتهای آمریکایی و اروپایی دراین نمایشگاه تصریح کرد مبادلات اقتصادی بدون توجه به مسایل سیاسی حاکم بر عرصه بین المللی دنبال می شود .
دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از روزهای دوازدهم تا پانزدهم مرداد ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 10 تا 16 دایر است.

۱۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۳۴
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |