در دیدار فصلی مدیرعامل گروه مطرح شد؛

هدف گذاری افزایش 100 درصدی تولید در ثمسکن

هدف گذاری افزایش 100 درصدی تولید در ثمسکن
نشست فصلی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با معاونین ، مدیران و پرسنل هلدینگ همزمان با تقارن شب یلدا و فصل پاییز در سالن اجتماعات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، دکتر محمدرضا جواهری تفتی ضمن ابراز خرسندی از تجدید دیدار گروهی ضمن اشاره به ملاقات های مستمر با کارکنان هلدینگ به صورت فردی و همچنین دیدار با کارکنان شرکت های تابعه در حاشیه بازدیدها از شرکت های تابعه افزود : تقارن این نشست فصلی با آیین شب یلدا سبب گردید بحث تکریم همکاران و خانواده آنها  را یادآوری نمایم.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن در ادامه گفت : این جشن و آیین ملی سبب نزدیکی خانواده‌ها و صله رحم که از تاکیدان دین اسلام است می‌شود و به این دلیل پراهمیت و از تلاش همکاران و خانواده آنها در این امر که باعث ایجاد محیط امن و کانون گرم خانواده است قدردانی میکنم.

دکتر محمدرضا جواهری تفتی با تشریح جایگاه نیروی انسانی اظهار کرد، نیروی انسانی یکی از ارکان بسیار مهم و سرمایه اولیه هر کسب و کاری است و من برای داشتن چنین همکاران خوب ، ماهر و پرکاری از خداوند منان بسیار سپاسگزارم و حضور نیروهای پرتلاش در هلدینگ و شرکت‌های تابعه سرمایه‌ای است که از عوامل پیشرفت و فصل ممیز این شرکت با دیگر رقبای خود است.

وی در ادامه افزود : با توجه به استراتژی جدید شرکت و افزایش تولید در شرکت‌های تابعه به پشتوانه شما نیروهای خوش فکر بسیار خوش بین به افزایش محسوس تولید بر اساس پیش بینی‌ها و دست یافتن شرکت‌ها به بودجه مشخص شده در سبد تولید آنها هستیم.

جواهری تفتی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته از هدف گذاری افزایش 100 درصدی تولید در ثمسکن با همان ظرفیت‌های سال گذشته در شرکت‌های تابعه خبر داد و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای خانواده بزرگ گروه سرمایه گذاری مسکن ، خواستار تلاش بیشتر و مضاعف برای دستیابی به اهداف بالاتر و چشم انداز ثمسکن شد.

ایشان در پایان  با تاکید بر سرعت در اجرا ، استفاده از محصولات دانش بنیان و تکنولوژی های جدید در دوره جدید مدیریت از کلیه همکاران خواست تا با جدیت در این مسیر حرکت نمایند 

۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۳۶
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |
Loading