مراسم روز زن و گرامیداشت مقام مادر در ثمسکن برگزار شد

مراسم روز ولادت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن در شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ثسمکن با حضور دکتر محمدرضا جواهری تفتی
مراسم گرامیداشت روز زن به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با حضور بانوان شاغل در هلدینگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، مراسم گرامیداشت روز زن به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) با حضور دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در سالن جلسات هلدینگ با حضور بانوان شاغل برگزار شد.

جواهری تفتی در این مراسم که در آستانه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد ، ضمن  یاد و خاطره آن شهید بزرگوار و تبریک مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن اظهار کرد: هر چند بانوان زیادی به لحاظ فضایل اخلاقی و انسانی و نقش آفرینی در جهان بشریت در طول تاریخ خوش درخشیدند اما هیچ بانویی به پای حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) نرسیده است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) در تمامی ابعاد اجتماعی ، سیاسی و اعتقادی الگویی فاخر و ارزشمند و اسوه ای نیکو برای زنان مسلمان جهان محسوب می شود که امروز نیاز است همه امت اسلامی بویژه زنان ما بیش از پیش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

۱۳ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۵۰
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |
Loading