وزیر تعاون : 150 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در هفته دولت تحویل متقاضیان می شود

وزیر تعاون گفت: به مناسبت هفته دولت 150 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر که توسط تعاونی‌های مسکن ساخته شده‌اند، به بهره‌برداری می رسد.

'محمد عباسی'روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، اظهار داشت: بحث مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم و جز دغدغه های اصلی دولت محسوب می‌شد که وزارت تعاون با ورود به موقع در طرح مسکن مهر به ساماندهی وضعیت مسکن پرداخت. وی افزود: در زمان مقرر چهار میلیون نفر برای مشارکت در پروژه مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند که پس از پالایش این افراد حدود یک میلیون و 400 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. وی یادآور شد وزارت تعاون پس از پالایش متقاضیان، افراد واجد شرایط را برای دریافت تسهیلات ساخت به وزارت مسکن و شهرسازی معرفی کرد که حدود یک میلیون نفر با دریافت پروانه ساخت کار خود را آغاز کردند که از این بین تعداد 150 هزار واحد از آنها در هفته دولت تحویل متقاضیان می‌شود.
وزیر تعاون خاطرنشان کرد پیش از این نیز تعداد 417 هزار واحد مسکونی ساخته شده توسط تعاونی‌های مسکن تحویل اعضا شده است. عباسی سازماندهی طرح مسکن مهر را یکی از جدیت‌های وزارت تعاون در بخش مسکن دانست که با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های ذیربط صورت گرفت.

۷ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۳۹
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |