معاون وزیر مسکن در گفت‌وگو با فارس خبر داد: واگذاری 25 هزار مسکن مهر در شهرهای جدید اواخر شهریور

معاون وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه واگذاری 140 هزار مسکن مهر از هفته چهارم شهریور ماه جاری در کشور آغاز می‌شود گفت: از این 140 هزار مسکن مهر که قرار است واگذاری آنها از اواخر شهریور ماه آغاز شود 25 هزار مسکن مربوط به شهرهای جدید است.

جمشید نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: واگذاری 25 هزار مسکن مهر در شهرهای جدید از اواخر شهریورماه جاری آغاز و تا اواخر آذرماه امسال به پایان می‌رسد.

* 1000 واحد مسکونی پرند بدون آب و برق

نورصالحی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی واحدهای مسکونی مهر در پرند آماده واگذاری هستند اما آب و برق ندارند گفت: درست است در پرند حدود 1000 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر آماده است که به دلیل نداشتن آب و برق با تاخیر واگذار خواهند شد.

* حضور وزیر نیرو در پرند

معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: وزیر نیرو روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور در پرند و بازدید از پروژه مزبور قول همکاری دادند تا هر چه سریعتر این 1000 واحد مسکونی که نداشتن آب و برق آنها باعث تاخیر در افتتاح پروژه شده است به زودی آب و برق آنها تامین شود. نورصالحی گفت: عمده پیشرفت طرح مسکن در دولت دهم بوده است به طوریکه دردولت نهم زمین‌ها مشخص و طراحی انجام شد، اما کارهای اجرایی، ورود انبوه‌سازان، فعال شدن شرکت‌های پیمانکاری و سازمان‌های خدماتی طی یک سال گذشته انجام شد.

۱۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۳:۵۱
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی شرکت |