وزیر مسکن: طرح مسکن مهر به ایجاد شغل و خانه دار شدن مردم کمک می کند

وزیر مسکن: طرح مسکن مهر به ایجاد شغل و خانه دار شدن مردم کمک می کند
وزیر مسکن و شهرسازی گفت: اجرای طرح مسکن مهر در مناطق مختلف کشور به ایجاد شغل برای جوانان و خانه دار شدن مردم کمک می کند.

علی نیکزاد عصر سه شنبه در دور سوم سفرهای استانی هیات دولت در جلسه شورای اداری دماوند افزود: در اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای کشور 940 هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: 570 هزار واحد مسکونی در روستاها در چارچوب طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به اتمام رسیده و تا سقف یک میلیون واحد نیز در دست اجرا است. نیکزاد گفت: امسال دولت با پرداخت وام های قرض الحسنه برای ساخت مسکن ماهانه یکهزارو 600 میلیارد تومان به بانکها پرداخت می کند و همین حمایت دولت برای کمک به مردم در ساخت مسکن قابل تقدیر است.
وزیر مسکن به ساخت مساجد محلی درکنار مسکن مهر اشاره کرد و افزود: درکنار ساخت مسکن، خدمات فرهنگی، رفاهی، آموزشی، بهداشت و درمان هم در نظر گرفته می شود. نیکزاد گفت: دولت امروز تمام تلاش و توان خود را برای خدمت رسانی به مردم و اجرای برنامه ها تا دستیابی به اهداف نهایی بکار گرفته است. وی، هدف اصلی دور سوم سفرهای استانی دولت را توجه به فرهنگ عنوان کرد و افزود:
حفظ ارزش ها و باورهای دینی و اعتقادی و توجه به رفاه مردم کشور از دغدغه های مهم مسوولان است. وزیر مسکن و شهرسازی گفت: امروز در بخش سخت افزاری و نرم افزاری اهداف و برنامه های دولت چند برابر شده است، ولی هر خدمتی که صورت می گیرد بویژه در دور سوم سفرهای استانی، رویکرد فرهنگی دارد. وی افزود: با توجه به رویکرد فرهنگی دولت دهم، برای سال جاری و حتی پنج سال آینده اعتبارات خوبی در این زمینه برای مناطق مختلف کشور بویژه استان تهران درنظر گرفته شده است.

۲۱ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۲۱
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |