اعتبار 620 میلیارد ریالی برای احداث واحدهای مسکن مهر زنجان

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن زنجان بیان کرد: برای احداث واحدهای مسکن مهر زنجان 620 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و وزارت نیرو نیز 17 میلیارد ریال برای احداث زیرساخت های این بخش در نظر گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگارایرنا، 'حافظ باباپور'در نشستی با اصحاب رسانه میزان تسهیلات اعطا شده برای واحدهای مسکن مهر ساخته شده در استان زنجان را 77 میلیارد ریال اعلام کرد. وی بیان کرد: سازمان مسکن و شهرسازی استان زنجان در خصوص پیشبرد عملیات ساخت و ساز مسکن مهر ، رتبه چهارم را در سطح کشور دارد و بیشتر امور این بخش هم توسط تعاونی های مسکن انجام شده است.
وی افزود: چهار شهر از 18 شهر زنجان دارای جمعیت بالای 25 هزار نفر هستند و از بین متقاضیان این شهرها 14 هزار و 600 نفر متقاضی حایز شرایط شناخته شده که 12 هزار و 410 نفر از آنها موفق به اخذ پروانه شده اند و 12 هزار و 350 نفر از آنها عملیات پی سازی را آغاز کرده اند. وی یادآور شد در سوم مهر ماه سال جاری 3هزار و 527 واحد مسکونی مهر در سطح این استان با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر مسکن و شهرسازی به طور نمادین بهره برداری خواهد شد. 398 واحد از آنها در شهرهای زیر 25 هزار نفر ،400 واحد در بافت های فرسوده و باقی در شهرهای دارای جمعیت بالای 25 هزار نفر قرار دارند . باباپور خاطر نشان کرد سر جمع متراژ این واحد ها 360 هزار متر مربع است که به ازای هر 57 متر مربع برای یک نفر فرصت شغلی ایجاد شده است. وی گفت: حدود سه درصد از متقاضیان نیز از این طرح انصراف داده اند که عمده آنها متقاضیان دریافت زمین های کوچک بودند.

۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۷:۴۱
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |