مجتمع مسکونی بنفشه 2 اندیشه
مجتمع مسکونی بنفشه 2، در مجاورت مجتمع بنفشه یک در فاز چهار شهر جدید اندیشه و در قطعه زمینی متعلق به شرکت تعریف شده است. این مجتمع با بهره‌گیری از طراحی نوین و به روز، می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین مجتمع‌های مسکونی شهر جدید اندیشه گردد. مجتمع دارای محوطه با فضای سبز وسیع و زیبا، پارکینگ ویژه میهمانان، ساختمان هیات مدیره و نگهبانی، سیستم برق اضطراری و سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق در کنار موقعیت عالی که دسترسی به بزرگ‌راه‌های تهران-کرج و جاده شهریار را در کوتاه ترین زمان ممکن می‌سازد، یکی از مجتمع‌های مسکونی شاخص شهر جدید اندیشه است.

ساخت مجتمع مسکونی بنفشه 2 با طراحی خاص و در نظر گرفتن امکانات ساختمان های درجه یک تهران، با نیت قرار گرفتن در رتبه اول مجتمع های مسکونی منطقه کلید خورد.

این مجتمع با امکاناتی چون پارکینگ برای تمامی واحدها و چندین پارکینگ برای مهمان ها، 2 راه پله در هر بلوک (برای حمل بار و پله فرار) ، 2 آسانسور در هر بلوک  (آسانسور نفربر و آسانسور حمل بار) در سه تیپ طراحی شده است. عایق صوتی و حرارتی در نظر گرفته شده برای این پروژه به همراه چندین و چند آیتم دیگر چون (اعلام و اطفا حریق،  فضای سبز و تراس رایگان برای تمامی واحدها و ...) در کنار موقعیت عالی که دسترسی به اتوبان های تهران و کرج و جاده شهریار را در کوتاه ترین زمان ممکن می سازد، نشان دهنده توجه ویژه شرکت سرمایه گذاری مسکن به این پروژه است.

شرایط فروش

 

 

15751
24433
7
6
175
18000
دارد
دارد
بتن آرمه
سیمان و آجر
پکیج
کولر آبی
محوطه‌ اختصاصی
محل بازی کودکان
آسانسور حمل بار
آیفون تصویری درجه یک
مجتمع مسکونی بنفشه2 اندیشه
مجتمع مسکونی بنفشه2 اندیشه