رییس کمیسیون عمران مجلس : ساخت مسکن مهر در پرند الگوی خوبی برای ساخت مسکن در کشور است

س کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرعت، کیفیت و قیمت تمام شده ساخت مسکن در شهر جدید پرند گفت: این واحدها می توانند الگوی بسیار خوبی برای احداث مسکن در کشور باشند.

به گزارش ایرنا، 'علی اکبر آقایی' روز دوشنبه در حاشیه بازدید وزیر مسکن و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران مجلس از طرحهای مسکن مهر در شهر جدید پرند افزود: خوشبختانه با وجود فعالیتهای کارگاهی و ساخت مسکن،شهر پرند به فعالیت عادی خود ادامه می دهد. وی اظهار داشت: با رعایت الگوی ساخت مسکن در پرند، می توان عرضه و تقاضا را متعادل کرد و با این روش در آینده نزدیک مشکل مسکن در کشور حل خواهد شد.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ظرفیت پیش بینی شده برای ساخت مسکن مهر در شهر جدید پرند را یکصد هزار واحد معادل 10 درصد کل کشور ذکر کرد و گفت: تاکنون اجرای طرحهای مسکن مهر در کشور موفقیت آمیز بوده است. نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بتوان تمام نیازها و زیر ساختها مانند آب، برق، گاز و تلفن را به موقع تامین کرد، نویدی برای آینده کشور است که مشکل مسکن بطور کامل رفع شود.
وی اظهارداشت الزاماتی در قانون برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده که براساس آن 20 درصد واحدها صنعتی سازی شود و پیشتاز این صنعت تاکنون مسکن مهر بوده است. آقایی گفت: براساس پیش بینی انجام شده منابع لازم برای دستگاههایی که تامین کننده آب، برق و گاز هستند به ازاء پیشرفت مسکن مهر به آنان پرداخت خواهد شد.

۲۹ آذر ۱۳۸۹ ۱۶:۴۷
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |