وزیرتعاون: تعاونی های مسکن مهر مشکل اعتباری ندارند

وزیر تعاون گفت: با خط اعتباری که در اختیار بانک مسکن قرار گرفته تعاونی های مسکن مهر با مشکل کمبود اعتبار مواجه نیستند و تاکنون اعتراضی در این خصوص گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت 'محمدعباسی'افزود: تخصیص اعتبار به تعاونی ها و گروه های مسکن مهر یکی از طرح های موفقی بود که در اجرا با مشکلی مواجه نشد و با خط اعتباری که در اختیار بانک مسکن قرار گرفته تعاونی های مسکن مهر با مشکل کمبود اعتبار مواجه نیستند.
وی افزود:خوشبختانه دولت با اجرای پروژه مسکن مهر گام بلندی را در راستای خانه دار کردن مردم برداشت و با اعمال سیاست های حمایتی از قبیل وام 20میلیون تومانی و زمین رایگان، امکان خرید را برای کم درآمدان و اقشار ضعیف مهیا کرد. وزیر تعاون گفت: در حال حاضر متقاضیان مسکن مهر می توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون و یا سایت سازمان ملی زمین و مسکن ثبت نام کنند و اطلاعات خود را ارائه نمایند. عباسی خاطر نشان کرد ادارات کل تعاون از افرادی که مایل به کار در قالب تعاونی هستند ثبت نام بعمل آورده و آنها را در پیگیری های مربوط به ساخت از قبیل تسهیلات ، زمین، شهرداری وغیره حمایت می کند البته متقاضیان می توانند به صورت انفرادی هم پیگیری های خود را انجام دهند.
 

۴ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۳
خبرگزاری ایرنا - واحد روابط عمومی شرکت |