مدیرعامل جدید شرکت «بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» معرفی شد12/6/91

دکتر «محمدرضا کریمی علویجه» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن از شرکت های زیرمجموعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن،مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن با حضور «سید احمد مقیمی» عضو موظف هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در روز یکشنبه 12 شهریورماه امسال در محل سالن کنفرانس شرکت هلدینگ، برگزار شد.هم چنین در این مراسم معاونان شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن حضور داشتند.

دکتر «کریمی» جایگزین مهندس «سید محمد احمدی» مدیرعامل پیشین شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن شده است.

کارنامه دو ساله؛ رشد 3 برابری عملکرد فروش

در ابتدای این مراسم، مهندس احمدی ضمن تبریک به مدیرعامل جدید گفت: شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن دارای پتانسیل های بسیار بالایی است که با بهره گیری از آنها می توان به دستاوردهای بزرگی رسید.

وی در خصوص عملکرد دو ساله خود در شرکت گفت: با بهبودهای مستمری که طی این مدت در ساختار مالی شرکت ایجاد شده توانستیم عملکرد فروش را ارتقا دهیم به طوری که طی سال مالی 90 موفق شدیم عملکرد فروش را به 3 برابر میزان مشابه در سال مالی 89 افزایش دهیم. پیش بینی می کنیم این شاخص برای سال مالی 91 هم از مرز 2.5 برابر فراتر رود.

وی ادامه داد: با پیاده سازی برنامه های مدون، بهره وری نیروی انسانی شرکت شاهد بهبود مطلوبی بوده است.

وی توسعه فعالیت های شرکت را دستاورد دیگری طی مدت دو ساله مدیریت خود برشمرد و گفت: از اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و معاونان شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن  شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن تشکر و قدردانی می کنم که با همدلی و مساعدت همه جانبه موجبات توسعه و تعالی شرکت را فراهم کردند.

بعد از سخنان مدیرعامل پیشین، «نوراله نیاوند»، رییس هیات مدیره شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن ضمن اشاره به عملکرد خوب مهندس احمدی گفت: مدیرعامل جدید در شرایط بسیار خوبی به شرکت وارد می شود و با توجه به حمایت های شرکت مادر، می توان فرصت های بیشتری را برای توسعه شرکت ایجاد کرد.

وی افزود: از طرف اعضای هیات مدیره و همکاران شرکت بازرگانی به  مدیرعامل جدید خوش آمد می گویم و از تمامی زحمات و خدمات مدیرعامل پیشین برای اعتلای جایگاه شرکت نیز سپاسگزاری می کنم.

نیروی انسانی وفادار؛ سرمایه بزرگ شرکت

در بخش دیگر این مراسم،«احمد مقیمی»، عضو موظف هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل جدید و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل پیشین، گفت: تمامی همکاران گروه به آرمان ها و استراتژی های شرکت وفادار هستند و شما به عنوان رهبر تازه شرکت بازرگانی می توانید از این توان بالقوه برای اصلاح روندها و هدایت شرکت در مسیر اصلی کمک بگیرید.

وی گفت: استراتژی شرکت بازرگانی باید به سوی اخلق ارزش در خارج از هلدینگ متمرکز شود تا بتواند برای فعالیت ها و برند خود مزیت ایجاد کند.

وی تاکید کرد: چشم انداز شرکت بازرگانی باید بر انجام تمامی امور بازرگانی متمرکز باشد و از حالت تامین کننده صرف، خارج شود .

بهره گیری توامان از تئوری و تجربه برای اعتلای شرکت

مهندی کریمی به عنوان آخرین سخنران مراسم، ضمن ابراز خرسندی از پیوستن به گروه سرمایه گذاری مسکن گفت: امیدوارم بتوانم با بهره گیری از مباحث آکادمیک و تجربی عملیات شرکت به سمت توسعه همه جانبه هدایت کنم. هر چند محدودیت های امور بازرگانی حرکت در این راه را کمی با دشواری همراه کرده است.

در خاتمه مراسم، مدیرعامل جدید حکم خود را از سوی مقیمی، عضو هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن دریافت کرد و هم چنین از زحمات مهندس احمدی نیز با اهدای هدیه ای به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد.

یادآوری می شود دکتر کریمی دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی در مقطع دکتر از دانشگاه شهید بهشتی است. در کارنامه کاری وی سابقه مدیرعاملی و عضویت هیات مدیره شرکت های گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا و مهندسی بازرگانی بین المللی بانک پاسارگاد از یک سو و سابقه مشاور مدیرعامل شرکت های ایران تایر، نفت سپاهان و فروشگاه های زنجیره ای خونه به خونه دیده می شود.

معارفه مدیریت بازرگانی تودیع و معارفه مدیریت بازرگانی

 تودیع و معارفه مدیریت بازرگانی

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۱ ۰۸:۵۰