سهامداران شرکت فرابورسی «سرمایه گذاری مسکن شمالشرق» به مجمع رفتند26/9/91

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق نخستین مجمع عمومی عادی سالانه خود را بعد از حضور در بازار فرابورس ایران، برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق منتهی به 31 شهریور ماه 91 با مشارکت 84 درصدی سهامداران شرکت در تاریخ 22 آذرماه امسال در مشهد، تشکیل شد.

در این مجمع، ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن به عنوان ناظر اول و عبدالحسین صادقی به نمایندگی از صندوق بازنشستگی وظیفه از کارافتادگی کارکنان بانک ها به عنوان ناظر دوم و سیدعلیرضا سیف زاده عمرانی به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، مهندس ذاکرالحسینی؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 91 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه ، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت برای یکسال انتخاب شد. هم چنین روزنامه خراسان به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.

هم چنین انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره نیز برای دوره دو ساله انجام شد که به ترتیب شامل شرکت های «گروه سرمایه گذاری مسکن»، «سرمایه گذاری مسکن تهران»، «سرمایه گذاری مسکن پردیس»، «مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن» و «صندوق بازنشستگی وظیفه از کارافتادگی کارکنان بانک ها »بودند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر مشهد با هدف تحت پوشش قرار دادن استا نهای خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان در سال 1369 تأسیس شد.در سال 1385 فعالیت خود رادر قالب شرکتی مستقل آغاز نمود. این شرکت تا کنون بیش از 5 هزار واحد مسکونی با زیربنای بیش از 600 هزار مترمربع در قالب 32 پروژه را احداث کرده است. شرکت در سال 90 با تبدیل ماهیت از سهامی خاص به سهامی عام وارد بازار فرابورس ایران شد.

مجمع شمال شرق

مجمع شمال شرق  

۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۱