«سرمایه گذاری مسکن تهران» 400 ریال سود نقدی تقسیم کرد4/10/91

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران سود نقدی 400 ریال را به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران منتهی به 31 شهریور ماه 1391 با حضور 88/85 درصد سهامداران شرکت در تاریخ سوم دیماه امسال، برگزار شد.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل:سید احمد مقیمی، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان رئیس مجمع، ازگلی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان ناظر اول؛ مهدی نجفی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به عنوان ناظر دوم علیرضا محمدی، معاون مالی و اداری شرکت سرمایه گذاری تهران نیز به عنوان منشی بودند.

در ابتدای این مجمع، گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران توسط مهندس نعیمی، مدیرعامل شرکت برای حاضران قرائت شد.

وی به تاریخچه فعالیت شرکت اشاره کرد و گفت: فعالیت شـرکت از سال 1373 با مـاهیت شعبه در« گـروه شرکت سرمــایه گذاری مسکن» در محدوده تهـران، کرج و قـزوین آغاز شد. از ابتدای فعالیت تاکنون رویکرد شرکت تهران در ساخت و ساز به شیوه صنعتی(با استفاده از روش قالب تونلی) به عنوان اولین شرکت مجموعه باعث شده به عنوان یکی از شرکتهای مطرح در ساخت و ساز قرار گیرد.

وی ادامه داد: شرکت تهـران درحـال حاضر دارای 108 نفر پرسنــل است و در زمینه مشارکت، طـراحی، مشاوره، اجـرا، تـامین مـواد و مصالح، بـازاریابی و فروش با ده ها شرکت دیگر همکاری می کند.

مهندس نعیمی به سرمایه شرکت اشاره کرد و گفت: سرمــایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ 10 میلیون ریال بوده که به 300 میلیارد ریال در پایان سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 91 افزایش یافته است.

وی ضمن ارائه گزارشی از آخرین مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرای شرکت گفت: این پروژه ها شامل تجاری-اداری تجارت جمهوری، مسکـونی جـماران، اداری ارمغـان، مسکـونی سهنـد، مسکـونی بلوار فردوس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در الجزایر و تجاری - تجاری مسکونی ارغوان هستند. 

در ادامه جلسه مجمع، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای حاضران قرائت شد و به دنبال آن صورتهای مالی متنهی به 31 شهریورماه سال 1391 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

براساس تصمیم مجمع سهامداران، مقرر شد مبلغ 120 میلیارد ریال سود خالص میان سهامداران شرکت تقسیم شود که به ازای هر سهم مبلغی معادل 400 ریال عایدی سهامداران شرکت می شود.

هم چنین سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت برای یکسال انتخاب شد و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که از سال گذشته با نماد «ثتران» وارد بازار فرابورس شده است.

 

جدول 

برگزاری مجمع تهران 

برگزاری مجمع تهران 

برگزاری مجمع تهران 

 

۶ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۲۶
روابط عمومی |