متقاضیان واجد شرایط طرح مسکن 99 تا پایان سال زمین می‌گیرند.

متقاضیان واجد شرایط طرح مسکن 99 تا پایان سال زمین می‌گیرند.
وزیر مسکن با بیان این‌ که تا پایان سال 87 زمین در اختیار تمامی ‌متقاضیان واجد شرایط طرح مسکن 99 ساله قرار می‌گیرد گفت: تاکنون حدود 30 میلیون و 850 هزار نفر در کشور در طرح مسکن 99 ساله ثبت‌ نام کرده‌اند که طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته، دو میلیون نفر واجد شرایط این طرح هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سعیدی کیا در مراسم آماده سازی اراضی واحدهای مربوط به تامین مسکن 99 ساله و مسکن اداره‌ای دو هزار واحدی فرهنگیان کارمندان دولت و کارگران استان اردبیل از اختصاص یک میلیون و200 هزار واحد زمین تا پایان سال خبر داد و گفت: اختصاص سهمیه وام‌ها برای مسکن شهری جهت آماده سازی یک میلیون واحد و ساخت 150 هزار واحد توسط بانک‌ها اعلام آمادگی شده است.

وی با بیان این که در خصوص اختصاص وام‌ها از سوی بانک‌ها در سال جاری هیچ گونه مشکلی وجود ندارد افزود: در حال حاضر بیشتر کارها به عهده تعاونی‌های تامین مسکن است که برای آماده سازی و ساخت این واحدها فعالیت کنند.

سعیدی کیا از اختصاص 200 هزار پروانه در طول دو ماه برای کلیه تعاونی‌ها در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: در سطح کشور کلیه تعاونی‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و انجام این کار یکی از مهم ترین طرح مسکن 99 ساله است.

وی با اشاره به این که تا پایان تیرماه امسال تسهیلات بانکی سال 86 جذب خواهد شد، گفت: جهت پیشرفت کار و آماده سازی450 هزار واحد مسکونی تا پایان تیر ماه تسهیلات بانکی و قراردادهای لازم انجام می‌گیرد.

۲۹ فروردین ۱۳۸۷ ۱۰:۵۷
خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا |