ترکیب حقوقی هیات مدیره «بازرگانی سرمایه گذاری مسکن» در مجمع شرکت تعیین شدند30/10/91

اعضای حقوقی هیات مدیره 3 نفره شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن از سوی مجمع سهامداران این شرکت مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 91 باحضور تمامی سهامداران شرکت در تاریخ 2 دیماه امسال، تشکیل شد.

هیات رئیسه این مجمع با انتخاب ایرج معزی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رییس؛ عظیم رهنورد واقف به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب به عنوان ناظر اول، مصطفی ازگلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر دوم و میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال به عنوان منشی جلسه، تشکیل شد.

در ادامه این جلسه؛ دکتر کریمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بارزگانی مسکن گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 91 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید. در ادامه ، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت برای یکسال مالی، تعیین شدند.

هم چنین انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره نیز برای دوره دو ساله انجام شد که به ترتیب شامل شرکت های «گروه سرمایه گذاری مسکن»، «سرمایه گذاری مسکن تهران» و «سرمایه گذاری مسکن پردیس» بود.

شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که ضمن برقراری ارتباط مناسب با معتبرترین تامین کنندگان صنعت ساختمان، قادر به ارائه خدماتی نظیر:«تامین مواد و مصالح ساختمانی»، «تامین ماشین آلات ساختمان سازی ثابت و متحرک به صورت خرید یا اجاره»، « مشارکت در تولید و توزیع مصالح ساختمانی صنعتی» و «واردات و توزیع انواع کالاهای ساختمانی و عمرانی» به بهترین نحو و با کمترین هزینه است.

مجمع بازرگانی 91 

۹ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۳۵
روابط عمومی |