ترکیب هیات مدیره «سرمایه گذاری مسکن جنوب» مشخص شد 13/02/92

ترکیب تازه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با حضور 5 عضو هیات مدیره تعیین شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، به دنبال برگزاری جلسه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، سمت 5 عضو مشخص شد.

بر این اساس، «ایرج معزی» به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان رئیس هیات مدیره؛ «سید ابوالقاسم هاشمی» به نمایندگی از شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن به عنوان نائب رئیس هیات مدیره؛ «فریدون فدایی» به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان عضو هیات مدیره؛ «عباس قدیری» به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان عضو هیات مدیره و «حمیدرضا محمودآبادی» به نمایندگی از شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن منصوب شدند.

از سوی دیگر «سیدابوالقاسم هاشمی» نیز از میان اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل شرکت تعیین شد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن فعالیت خود را در زمینه ساخت، فروش و ارائه خدمات پس از فروش در صنعت ساختمان در استان های جنوبی کشور از سال 1386 آغاز کرد. در حال حاضر با 488.826 متر مربع زیربنا و 2789 واحد در دست ساخت و با 300 میلیارد ریال سرمایه به عنوان یکی از بزرگترین انبوه سازان جنوب کشور شناخته می شود. حوزه فعالیت های شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، استان های کرمان، فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و جزیره کیش است.

۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۲۲
روابط عمومی |