آغاز عملیات اجرایی پرداخت وام 30 میلیونی ساخت مسکن از سه‌شنبه

مدیر عامل بانک مسکن در تشریح جزئیات پرداخت وام 30 میلیونی تومانی ساخت مسکن گفت: عملیات اجرایی پرداخت این وام شامل افتتاح حساب یا تکمیل موجودی سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

حسن کاری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه جزئیات وام 30 میلیون تومانی ساخت مسکن به تصویب هیات مدیره بانک مسکن رسیده است افزود: متقاضیانی که قصد استفاده از تسهیلات 30 میلیونی تومانی ساخت مسکن را دارند می‌توانند با افتتاح حساب صندوق پس ‌انداز مسکن و یا تکمیل موجودی خود در این حساب از این تسهیلات استفاده کنند.
وی ادامه داد: مدت انتظار برای دریافت وام 30 میلیون تومانی ساخت مسکن هر 6 ماه یک برابر موجودی خواهد بود اما در این حساب خرید زمان انجام نمی‌شود.
کاری افزود: حداقل دوره انتظار برای دریافت وام 30 میلیون تومانی ساخت مسکن یک سال است.
مدیر عامل بانک مسکن ادامه داد: چنانچه فردی بتواند 15 میلیون تومان در حساب صندوق پس‌انداز مسکن سپرده‌گذاری کند می‌تواند وام 30 میلیون تومانی ساخت مسکن را با گذشت یک سال دریافت کند.
کاری گفت: چنانچه متقاضی به عنوان مثال با حداقل سپرده 4 میلیون و 300 هزار تومان سپرده‌گذاری کند می‌تواند وام 30 میلیونی ساخت مسکن را بعد از گذشت کمتر از 3 سال انتظار دریافت کند.
وی ادامه داد:متقاضیان وام ساخت مسکن می توانند از روز سه شنبه هفته جاری با مراجعه به شعب مختلف بانک مسکن از ریز جزئیات این وام مطلع و با افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی در انتظار دریافت وام باشند.

۱۳ مهر ۱۳۸۷ ۱۵:۴۷
خبرگزاری فارس |