مجمع شرکت «توسعه مسکن مهر نوین» تشکیل شد93/9/25

مجمع سالانه شرکت «توسعه مسکن مهر نوین» به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه امسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه مسکن مهر نوین منتهی به 31 شهریور ماه 1393 با حضور 100 درصد سهامداران شرکت در تاریخ 19 آذرماه امسال، تشکیل شد.

ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: محمد مهدی نادری نورعینی به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه‍‌گذاری مسکن به عنوان رییس؛ محمد مهدی حاجی قربانی به نمایندگی از شرکت بین المللی توسعه ساختمان به عنوان ناظر اول، میراحمد مصطفایی میلانی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران به عنوان ناظر دوم، و مصطفی کد خدا اول نیز به عنوان منشی بود.

در ادامه این مجمع، گزارش یکساله فعالیت هیات مدیره شرکت توسعه مسکن مهر نوین توسط مهندس کدخدا اول، مدیرعامل شرکت برای حاضران قرائت شد و بعد از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی متنهی به 31 شهریورماه سال 1393 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

هم چنین سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت برای یکسال و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت تعیین شدند.

مجمع مهر نوین 93 

مجمع مهر نوین 93 

مجمع مهر نوین 93 

۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۵۶