گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ برترین غرفه نمایشگاه املاک و مستغلات 8-12-94

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه معاونین از سومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات بازدید کرد.

سومین نمایشگاه املاک و مستغلات در تاریخ 4 الی 7 اسفند ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز با ترکیبی از نیروهای شرکت تهران، پردیس، سامان و مشاور در نمایشگاه حاضر بود.


نمایشکاه املاک و مستغلات اسفند 94

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ این نمایشگاه مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی تهران با مشارکت شرکت‌های مختلف ساختمانی، انبوه سازان، تعاونی های مسکن، مشاوران مسکن ، طراحان و مهندسان ایرانی و چند شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.


نمایشکاه املاک و مستغلات اسفند 94

 در طول برگزاری نمایشگاه، مهندس معزی مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه دکتر علیجانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار، مهندس قالیچه‌باف معاون توسعه فناوری و ساخت  و برخی دیگراز مدیران و معاونین شرکت‌های تابعه، با حضور در نمایشگاه، از غرفه شرکت بازدید به عمل آوردند.


نمایشکاه املاک و مستغلات اسفند 94

همچنین در آخرین روز نمایشگاه با حضور مهندس نعمتی مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن در غرفه شرکت، توافقات لازم جهت انعقاد تفاهم‌نامه  با یک شرکت مشاور مهندسی و معماری معتبر  و توانمند خارجی  انجام گردید. 

نمایشکاه املاک و مستغلات اسفند 94
 

شایان ذکر است در آخرین روز برپایی نمایشگاه، مراسم اختتامیه با حضور حسام عقبائی رئیس اتحادیه  صنف مشاوران املاک تهران و نماینده رئیس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی املاک کشور در سالن 6 نمایشگاه بین المللی برگزار گردید که طی آن تندیس برترین غرفه به شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن اهدا  شد.


نمایشکاه املاک و مستغلات اسفند 94

 

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۱۰