برگزاری سومین کنفرانس بین المللی انقلاب صنعتی در برج میلاد

سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی با حضور صاحبنظران داخلی و میهمانان و سخنرانانی از دانشگاه ها و شرکت‌های معتبر اروپایی 22 و 23 تیرماه 1396 به مدت دو روز در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ یکی از اولویت های کشور در حال حاضر بهبود الگوی پیشرفت و توسعه بر مبنای توانمندی های بومی و نسبت آن با فناوری های در حال ظهوری است که عرصه های کسب و کار را دگرگون و بستر تحولات نوینی را فراهم آورده است که مجموعه این تغییر و تحولات را می توان ذیل جنبشی که تحت عنوان «انقلاب چهارم صنعتی» شناخته می شود، بازخوانی و تفسیر کرد.


فرصت بوجود آمده از انقلاب چهارم صنعتی در این سال ها و امکان تعامل بیشتر با دنیا در فضای پسا برجام، می تواند بستری مناسب برای بهره گیری از پتانسیل های متعدد داخل کشور با نگاهی درون زا و برون گرا در همه حوزه ها به خصوص صنعت و تجارت را فراهم آورد
بر همین اساس در یک سال گذشته دو کنفرانس موفق با عنوان «کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی» با حضور اندیشمندان و صاحبان تجارب بین المللی در کشور برگزار شد و کنفرانس سوم انقلاب چهارم صنعتی ۲۲  و 23 تیرماه 1396 در ۹ حوزه مختلف و با حضور ۲۰ میهمان خارجی از دانشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر اروپایی و با تکیه بر تجارب دو کنفرانس قبلی و در ابعادی گسترده‌تر و با کیفیت و کمیتی متفاوت در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
محور اصلی کنفرانس سوم عملگرایی و بومی‌سازی در حل مشکلات تولید و اشتغال در کشور خواهد بود و در آن کنفرانس علاوه بر نشست اصلی و نمایشگاه مرتبط با آن دو نشست تخصصی برای معرفی پارادایم صنعت در دو استان مختلف جشنواره کاریکاتور بهر‌ه وری، مسابقه پروپوزال‌های برتر مرتبط با موضوع کنفرانس و برنامه حمایت از شرکت‌های نوپا اجرا خواهد شد.



شایان ذکر است محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن از اعضای اصلی شورای سیاست‌گذاری کنفرانس و رئیس کمیته تخصصی مسکن در این همایش می‌باشد. همچنین شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در غرفه جانبی این کنفرانس حضور خواهد داشت.

۱۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۸