حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیته معماری گروه سرمایه‌گذاری مسکن

با حضور دکتر ایزدی، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی به عنوان عضو میهمان در کمیته معماری گروه سرمایه‌گذاری مسکن، طرح معماری ساختمان مدیریت شعب بانک مسکن استان فارس در این کمیته بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن؛ در این جلسه که روز دوشنبه 12 شهر یور ماه 97 با حضور ظهیری (مدیر عامل)، فرشچیان (رییس هیات مدیره)، مروج (معاون توسعه فناوری و ساخت)، و چند تن از کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه استاد حسین شیخ زین الدین (عضو هیات امناء انجمن مفاخر معماری ایران و استاد سیدجواد میرحسینی از برجسته‌ترین معماران کشور و نماینده بانک مسکن برگزار گردید، طرح معماری ساختمان مدیریت شعب بانک مسکن استان فارس مورد بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسی توسط حاضران در جلسه ارائه شد.

کمیته معماری شهریور 97

در ابتدای این جلسه، علیرضا تغابنی، طراح پروژه، ضمن ارائه طرح در قالب ماکت و نقشه، پس از توضیحات مبسوط ایشان، نقطه نظرات اعضای کمیته معماری به ایشان اعلام گردید.

محمد سعید ایزدی، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی نیز در این جلسه ضمن تشکر از رویکرد گروه سرمایه‌گذاری مسکن در تشکیل چنین جلسه‌ای با حضور اساتید و متخصصان معماری و تمجید از طرح زیبای ارائه شده توسط معمار پروژه، بر لزوم همخوانی بافت بدنه شهری با پروژه‌های بزرگ تاکید کرد. ایزدی ضمن ارائه نقطه نظرات خود، از معمار طرح خواست نظرات کمیته معماری را با رعایت اصول کلی حاکم بر طرح لحاظ نماید.

کمیته معماری شهریور 97

شایان ذکر است کمیته معماری گروه سرمایه‌گذاری مسکن با توجه به نگاه ویژه مدیر عامل در فصل جدید تشکیل خود، به منظور نظارت بر طراحی پروژه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن و اطمینان از انجام طراحی‌ها در انطباق با اصول علمی و ویژگی‌های منطقه و مشتریان تشکیل شده و گامی در راستای اطمینان از کیفیت محصولات گروه می‌باشد. بانک مسکن نیز در همین راستا جهت بهره‌مندی از دانش معماری اساتید برجسته معماری کشور در کمیته معماری گروه سرمایه‌گذاری، طرح معماری ساختمان مدیریت شعب بانک خود در استان فارس را به این کمیته ارجاع داده است.

کمیته معماری شهریور 97

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹