برگزاری یازدهمین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری در سال 1397

در جلسه کمیته سرمایه‌گذاری گروه، پروژه پیشنهادی از سوی شرکت‌‍‌های سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، زاینده‌رود و شمال‌غرب مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ کمیته سرمایه‌گذاری شرکت متشکل از احمد فرشچیان (رییس هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری مسکن)، روزبه ظهیری (مدیر عامل گروه)، معاونین گروه،  مدیر سرمایه‌گذاری و دکتر مهدی روانشادنیا (مشاور گروه)، روز سه‌شنبه 29 آبان ماه امسال در دفتر جلسات مدیر عامل تشکیل گردید.

اولین دستور جلسه، اختصاص به بررسی پروژه پیشنهادی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب داشت که پس از ارائه گزارشات بخش‌های مختلف هلدینگ، با برقراری ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس، مدیر عامل شرکت جنوب و مدیران آن به ارائه توضیحات لازم پرداختند. پس از بررسی دقیق موضوع و با ارائه برخی از اصلاحات، اعضای کمیته سرمایه‌گذاری با ورود به این پروژه به صورت مشارکتی منوط به انجام اصلاحات لازم در طرح و افزایش قدرالسهم شرکت جنوب، موافقت نمودند.

در ادامه، جلسه با موضوع بررسی پروژه‌ پیشنهادی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود با کاربری مسکونی در شهر اصفهان، به صورت ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس تشکیل گردید. پس از ارائه گزارشات معاونت‌های هلدینگ در خصوص این پروژه، علی مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود به همراه مدیران این شرکت به ارائه توضیحات لازم پرداخته و نظرات اعضای کمیته را اخذ نمود. در نهایت اعضای کمیته پروژه مذکور را مصوب نموده و مقرر گردید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود مراحل لازم را جهت ورود به این پروژه را با رعایت نکات مد نظر هلدینگ انجام دهد.

پروژه بعدی مورد بررسی، یک پروژه مسکونی در شهر تبریز بود که این پروژه نیز با ارائه گزارشات معاونت‌های هلدینگ توسط مدیر سرمایه‌گذاری و اعلام نظرات اعضای کمیته، در نهایت مورد تصویب قرار گرفت.

شایان ذکر است کمیته سرمایه‌گذاری شرکت با ترکیب رئیس هیات مدیره، مدیر عامل، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار، معاون فناوری و مدیریت ساخت، معاون مالی و منابع انسانی، مدیر حقوقی و امور املاک و مدیر سرمایه‌گذاری شرکت، پروژه‌های معرفی شده به شرکت را ارزیابی و در صورت تایید، مجوز ورود شرکت‌ها به پروژه‌های مذکور توسط هلدینگ صادر می‌گردد. اطلاعات دقیق پروژه‌های مذکور پس از انعقاد قرارداد، ابتدا از مبادی رسمی بورس اوراق بهادار و پس از آن از طریق کانال‌های ارتباطی گروه سرمایه‌گذاری مسکن ارائه خواهد شد.

۶ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۴۹