حضور گروه در پنجمین دوره کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساختBIM

BIM رویکردی نسبتاً جدید به طراحی، ساخت و مدیریت دوره عمر پروژه‌ است که تحولی شگرف در ساماندهی ، اجرا و نگهداشت پروژه‌ها ایجاد کرده است.

در این راستا پیشگامان صنایع ساخت ‌و احداث، محققان و سرمایه‌گذاران به دنبال پیروی از الگوهای ارائه شده در فناوری BIM، اقدام به برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی متعددی در سطح جهان نموده‌اند که در ایران هم از سال 97 برگزاری این کنفرانس آغاز و دوره پنجم آن در پنجمین سال پیاپی در تاریخ 25 و 26 خرداد ماه برگزار گردید.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن نیز با حضور مدیران تحقیق و توسعه ،PMO ، ارزیابی فنی و قراردادی و کارشناسان  معاونت فناوری و مدیریت ساخت ، در این کنفرانس حضور داشته و در راستای توسعه دستاوردهای این فناوری نرم افزاری و اثرگذار برشاخص های ذینفعان پروژه، گام برداشته است.

این کنفرانس در دو قالب حضوری و آنلاین و با بخش های متنوعی همچون سخنرانی اساتید داخلی و خارجی، کارگاه های آموزشی و میزگرد های تخصصی جهت ارائه تجارب در حوزه BIM در دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردیده است.

از مهمترین محورهای این کنفرانس می توان به راهکارهای توسعه و پیاده‌سازی BIM در صنعت ساخت در سطح پروژه ، سازمان ملی و بین‌المللی، معرفی ابزارها، تکنیک ها و فناوری‌های مرتبط با BIM و کاربرد ها و مزایای BIM در طول دوره حیات پروژه اشاره نمود


خبر شرکت
خبر شرکت

.

۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۲