با حضور میدانی دکتر جواهری تفتی ؛

بازدید از روند اجرایی پروژه های مسکن جنوب در کیش

جواهری تفتی جواهری محمدرضا جواهری دکتر محمدرضا جواهری دکتر محمدرضا جواهری تفتی ثمسکن مسکن
مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه برخی معاونین هلدینگ از پروژه‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در جزیره کیش بازدید و از نزدیک در روند پیشرفت و مشکلات پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، در این بازدید یک ونیم روزه که با حضور دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و با همراهی وحید بهرامیان معاون فناوری و مدیریت ساخت ، رمضانعلی سلمانی نژاد معاون مالی و منابع انسانی و همچنین میثم رهبری نژاد مدیر حقوقی و املاک شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن صورت گرفت ، زاهدی سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب گزارشی از اقدامات انجام شده وهمچنین مشکلات موجود بر سر راه تکمیل تعدادی از پروژه ها را مطرح نمود.

گفتنی است در راستای پیگیری رفع توقف ۵ پروژه شرکت سرمایه گذاری جنوب در جزیره کیش که با حضور میدانی دکترجواهری تفتی  در کیش  انجام گردید ، نشستی با حضور دکتر پورزادی عضو موظف هئیت مدیره و معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش برای سرمایه گذاری های جدید در این منطقه جهت بهبود و رفع مشکلات این شرکت برگزار گردید.

مولانا عضو هیات مدیره ، سید حسین موسوی معاونت فنی - اجرایی و ناصر مقدم نژاد مدیر شعبه کیش شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ؛ مدیران ثمسکن را در این بازدید یک و نیم روزه همراهی کردند.

۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۳۷
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب |
Loading