رایزنی مجلس با دولت برای افزایش وام خرید مسکن از 18به 25 تا 30 میلیون تومان

خبرگزاری فارس: عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس از بررسی افزایش سقف وام خرید مسکن با نمایندگان دولت خبر داد و گفت: متولی اصلی بخش مسکن که وزارت مسکن است با افزایش سقف وام خرید مسکن موافق است.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: به نظر بنده و برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس میزان کنونی سقف وام خرید مسکن کافی نیست بنابراین برای اینکه سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در بخش مسکن استقبال کنند و سرعت بیشتری در بخش مسکن ایجاد شود کمیسیون عمران مجلس دنبال افزایش سقف وام خرید مسکن است.
لاهوتی تأکید کرد: کمیسیون عمران بارها با نمایندگان دولت موضوع افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن را در میان گذاشته است که اتفاقا متولی اصلی بخش مسکن کشور که همان وزارت مسکن و شهرسازی است با این افزایش سقف وام خرید مسکن موافق است.
وی در پاسخ به این سوال که میزان این افزایش چقدر خواهد بود گفت: میزان آن هنوز قطعی نشده است و احتمالا از 25 میلیون تا 30 میلیون تومان امید است این افزایش صورت گیرد.
وی در پاسخ به این سوال که برخی از متقاضیان وام خرید مسکن تا پایان امسال امیدوار این افزایش سقف وام خرید مسکن باشند گفت: کمیسیون عمران سخت به دنبال پی‌گیری این قضیه است.

۱ تیر ۱۳۸۹ ۱۷:۴۵
خبرگزاری فارس - واحد روابط عمومی |