در سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد؛

انعقاد ۱۴ تفاهم‌نامه برای ساخت مسکن کارگران و کارکنان واحدهای صنعتی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از انعقاد ۱۴ تفاهم‌نامه همکاری با واحدهای صنعتی کشور در راستای طرح همیار صنعت برای تامین مسکن کارگران و کارکنان این واحدها در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه‌ بررسی عملکرد دفتر سرمایه‌گذاری و فناوری‌های نوین ساخت این سازمان از انعقاد ۱۴ تفاهم‌نامه برای ساخت مسکن کارگران و کارکنان واحدهای صنعتی خبر داد و گفت: از ۱۴ تفاهم‌نامه منعقد شده ۸ مورد این شهرک‌ها در مرحله کلنگ‌زنی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در مجموع پیش‌نویس ۳۰ تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان ملی زمین و مسکن و واحدهای صنعتی که ظرفیت مشارکت در ساخت مسکن برای کارکنان خود را دارند، تنظیم شده است.

همچنین در این نشست مسعود هاشمی سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و فناوری‌های نوین ساخت گزارشی از عملکرد این دفتر در خصوص روند پیشرفت پروژه‌های مشارکتی سازمان ملی زمین و مسکن، شناسایی اراضی مستعد سرمایه‌گذاری و تسهیل روند اجرایی آن‌ها و همچنین تدوین شیوه‌نامه استفاده از فناوری‌های نوین ساخت در پروژه‌های در دست اقدام این سازمان ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های پیشران صنعتی با عنوان طرح همیار صنعت یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند موجب تسریع روند اجرای طرح تأمین مسکن بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی شود.

۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۳۵
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی |