وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌های بخش مسکن تا پایان دولت

وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش مسکن عقب‌ماندگی‌هایی داریم که تلاش خواهیم کرد در دو سال باقی مانده تا پایان دولت این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

مهرداد بذرپاش در جلسه بررسی روند تردد و جابجایی زائران از پایانه‌های مرزی که شامگاه ۷ شهریورماه در پایانه مرز چذابه برگزار شد، اظهار کرد: مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی سال به سال در حال بهتر شدن هستند. برای مثال در محور اهواز - چذابه در این دو سال به اندازه ۸ سال گذشته کار انجام شده است تا این محور به صورت کامل چهارخطه شود.

وی افزود: در مسیر ایلام به مهران نیز جاده به صورت کامل چهار بانده شده و همچنین اقداماتی در پایانه انجام شده که نسبت به سال‌های قبل شرایط را بسیار متفاوت کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خوشبختانه امسال حادثه خاصی در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی در ایران نداشته‌ایم، گفت: امیدواریم تا پایان این ایام شاهد اتفاق خاصی نباشیم و زائران بتوانند در سلامت کامل و ایمن به مقاصد خود برسند.

افزایش ناوگان هوایی و پروازهای خوزستان تا پایان سال

بذرپاش عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه راه‌های خوزستان به ویژه در مقاصد پایانه‌های مرزی انجام شده است و امیدواریم شاهد تحولات خوبی در حوزه راه‌های استان باشیم.

وی با اشاره به توسعه ناوگان هوایی در خوزستان گفت: تا پایان سال ناوگان هوایی و پروازهای خوزستان را افزایش خواهیم داد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا شاخص‌های مختلف در حوزه مسکن و راه را در کشور ارتقا دهیم، عنوان کرد: در بخش مسکن عقب ماندگی‌هایی داریم که تلاش خواهیم کرد در دو سال باقی مانده تا پایان دولت این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۲۶
خبرگزاری ایسنا |