مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن خبر داد؛

رونمایی از عملیات اجرایی مجموعه بلوک های پروژه مسکونی فردوسی مشهد در پایان هفته

رونمایی از عملیات اجرایی مجموعه بلوک های پروژه مسکونی فردوسی مشهد در پایان هفته
مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در حاشیه پانزدهمین کنفرانس ملی بتن و بیست و یکمین همایش روز بتن از رونمایی عملیات اجرایی مجموعه بلوک های پروژه مسکونی فردوسی مشهد ، افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه با حضور مدیرعامل بانک مسکن و مسئولان استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، محمدرضا جواهری تفتی ضمن اشاره به اهتمام جدی بانک مسکن و گروه سرمایه گذاری مسکن نسبت به رشد تولید در سال جاری از افتتاح، کلنگ زنی و رونمایی از چند پروژه در شهر مقدس مشهد که توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق در حال انجام است در روز جمعه 21 مهرماه 1402 خبر داد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در تشریح برنامه‌های بزرگترین شرکت انبوه ساز کشور در حاشیه همایش مدیران بانک مسکن در مشهد مقدس با اشاره به رونمایی از عملیات اجرایی مجموعه بلوک‌های پروژه مسکونی فردوسی که با مشارکت آستان قدس رضوی است گفت: این پروژه توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق در حال اجراست و یکی از فاخرترین پروژه‌های مسکونی کشور با رویکرد ارتقاء زیست محیطی و به لحاظ معماری با ارائه الگوی سکونتی معاصر و ایفای نقش به عنوان محرک توسعه بافت، توسعه نیافته شهری در صدد تعریف جایگاه ویژه‌ای در محدوده شهری است که سایت فاز یک پروژه به مساحت ۳ هکتار شامل قطعات یک تا هشت واقع در بلوار شهید قرنی (مسیر غربی مستقیم به حرم مطهر رضوی) با ۵۱۲  واحد مسکونی و ۱۳۳،۳۲۵ متر مربع زیربنا ۸ الی ۱۱ طبقه روی زمین و یک طبقه زیرزمین جهت تامین پارکینگ می‌باشد و فاز دوم پروژه نیز در صورت توافق با آستان قدس رضوی حدود 207 هزار مترمربع زیربنا در کنار بلوک‌های یک تا هشت اجرا خواهد شد.

ایشان همچنین از افتتاح پروژه 64  واحدی محیا در بافت فرسوده اطراف حرم مطهررضوی خبر داد و گفت : این پروژه در 8 طبقه و 2 طبقه زیر زمین با ۷۲۴۰ متر مربع زیربنا آماده بهره برداری است.

جواهری تفتی با اشاره به پروژه 80  واحدی مسکونی آلاگل در بافت فرسوده اطراف حرم مطهررضوی، از آئین کلنگ‌زنی این پروژه با  12777 متر مربع زیر بنا  و شروع عملیات اجرایی پروژه 106 واحدی آلاله خبر داد.

جواهری تفتی در پایان ضمن تاکید بر رشد تولید در سال جاری و برنامه‌ریزی برای حضور پررنگ تر در مشهد مقدس از حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و مسئولان کشوری و استانی برای برنامه‌های افتتاح، کلنگ‌زنی و همچنین رونمایی از عملیات اجرایی مجموعه بلوک‌های پروژه مسکونی فردوسی خبرداد.

برنامه‌های افتتاح، کلنگ‌زنی و همچنین رونمایی از عملیات اجرایی مجموعه بلوک‌های پروژه مسکونی فردوسی و بازدید از چند پروژه در حاشیه همایش سراسری مدیران ارشد بانک مسکن که با دو محور ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین سیاست‌ها و چالش‌های پیش رو در 19 و 20 مهرماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |