بازدید از گروه کارخانجات زیتون آرشیا مشهد

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه همایش مدیران ارشد بانک مسکن در مشهد مقدس در راستای نقش مسئولیت اجتماعی بانک از گروه کارخانجات زیتون آرشیا مشهد با مدیرعاملی علیرضا نبی یکی از کارآفرین های مطرح کشور بازدید نمود.

گروه کارخانجات زیتون آرشیا با شعار “اینجا شرط استخدام سوءپیشینه است” زیر مجموعه بنیاد خیریه دکتر نبی است و با هدف حمایت از اشتغالزایی افراد آسیب دیده؛ معتادین بهبودیافته، زندانیان آزاد شده جرائم عمد و غیرعمد‌ و زنان سرپرست خانوار در جوار امام مهربانی‌ها تاسیس شد و با عنوان سفیر سلامت اجتماعی، در قالب سه مجموعه تولیدی و با ظرفیت دریافت سالانه بالغ بر ۱۰۰۰تن زیتون و ۳۰۰ تن روغن زیتون مشغول به فعالیت می‌باشد.

آغاز فعالیت گروه با تاسیس شرکت تحول چاشنی توس و برند تجاری آرشیا (به معنای راست و درست) در سال ۱۳۸۳ با ظرفیت تولید اولیه ۳۰۰ تن زیتون در سال و اشتغال ۱۵ نفر نیروی آسیب دیده اجتماعی بود. در سال ۱۳۹۰ با ارائه ی طرح توسعه اقدام به راه اندازی شرکت ارمغان چاشنی توس در شهرک صنعتی توس مشهد نمود. در ادامه ی فاز توسعه و تامین مواد اولیه و با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار ، شرکت زرین آرشیا گلستان واقع در شهرک صنعتی مینودشت در سال ۹۳ تاسیس شد. از طرفی با برون سپاری بخشی از تولیدات مجموعه به خانواده های آسیب دیده اجتماعی در مناطق پرخطر و جرم خیز حاشیه مشهد در قالب  ۱۵۰ کارگاه اشتغال خانگی، در مجموع توانسته برای ۱۰۰۰  نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند.

در بخش برون مرزی نیز در راستای ترویج عزت اجتماعی و احیای فرهنگ اسلامی و با اشاعه نگرش کارآفرینی اجتماعی در مجمع خیرین کشور، توانست از حمایت خیرین کارآفرین حوزه اشتغال در داخل و خارج کشور در حوزه آسیب های اجتماعی استفاده نماید و از این پتانسیل به منظور صادرات غیرمستقیم محصولات به کشورهای امریکا، کانادا، مالزی، بحرین، کردستان عراق، ارمنستان و روسیه بهره مند شود.

۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۵۲
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |
Loading