در حکمی از سوی مدیرعامل ثمسکن؛

معاون فناوری و مدیریت ساخت گروه منصوب شد

معاون فناوری و مدیریت ساخت گروه منصوب شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام)؛ دکتر محمدرضا جواهری تفتی طی حکمی مهندس کامیار اقلیمی را به سمت معاون فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه گذاری مسکن منصوب کرد.

مدیرعامل گروه در مراسم معارفه معاون فناوری و مدیریت ساخت ، ضمن تقدیر از زحمات مهندس وحید بهرامیان در طول تصدی مسئولیت افزودند: " مهندس اقلیمی بیش از دو دهه در حوزه تخصصی مهندسی و ساخت سابقه فعالیت مدیریتی دارند؛ همچنین علاوه بر سابقه درخشان عملیاتی و اجرایی، ایشان یک شخصیت علمی و دانشگاهی بوده و ضمن اشراف به مباحث اجرایی، به مباحث روز علمی نیز آشنایی کامل دارند".

وی در ادامه افزود : مهندس اقلیمی که فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمران از دانشکده فنی دانشگاه فردوسی مشهد با رتبه 800 کنکور سال 70 و فارغ التحصیل ارشد عمران - مهندسی زلزله با رتبه 5 کنکور سال 75 است ، در روند سرعت بخشیدن به تعالی گروه سرمایه گذاری مسکن اثرگذار خواهند بود.

دکتر جواهری افزودند: "جایگاه این معاونت به دلیل قرارگیری مباحث مهندسی ، ساخت و نظارت از اهمیت خاصی برخوردار بوده و این موضوعات نیازمند این است که رویکرد جامع در این حوزه پیش بینی و اجرا شود".

مهندس کامیار اقلیمی نیز در سخنانی ضمن تشکر از حسن نظر و حسن اعتماد آقای دکتر جواهری و آرزوی موفقیت برای مهندس وحید بهرامیان در مسئولیت جدید، ابراز امیدواری نمودند بتوانند ماموریت های تعریف شده برای رشد و تعالی گروه سرمایه گذاری مسکن را به نحو شایسته به انجام برسانند.

از جمله سوابق اجرایی و علمی مهندس کامیار اقلیمی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* حضور در شرکت ساختمانی معلم در عناوین مدیریت دفتر فنی ، مدیر واحد برنامه ریزی ، کنترل پروژه ، ناظر مقیم و سرپرست نظارت در بین سال های 79 تا 91

* رتبه 1 کانون کارشناسان رسمی دادگستری در آزمون سال 86

*دارای پروانه اشتغال سازمان نظام مهندسی پایه ارشد مهندسی عمران از سال 76

*عضو هیات مدیره شرکت پیمان غدیر زیر مجموعه هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان

*قائم مقم و معاون مهندسی و مدیر مهندسی هلدینگ ساختمانی توسعه ساختمان

*معاون طرح و برنامه شرکت پردیس گلستان تجارت

*مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مدیریت ساخت تجارت

*قائم مقام معاون فنی و اجرایی و مدیر مهندسی شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی تجارت

*معاون فنی و اجرایی دفتر ساختمان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

*تالیف کتاب بررسی آسیب پذیر ساختمان های فولادی موجود در کشور

۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۱۶
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |
Loading