در جلسه فیمابین مطرح و پیگیری شد؛

افزایش همکاری ثمسکن با شرکت عمران شهرهای جدید

در ادامه جلسات متعدد و برنامه ریزی های جاری پیرامون رشد تولید مسکن در شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، جلسه ای در محل شرکت شهرهای جدید با حضور معاون و مدیران مربوطه آن شرکت به جهت عملیاتی سازی برنامه های توسعه ای تشکیل گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، دکتر محمد رضا جواهری تفتی ، در این جلسه ضمن معرفی ظرفیت های گروه سرمایه گذاری مسکن بر آمادگی کامل به جهت بسط همکاری های فی مابین تاکید ورزیدند .

ایشان ضمن نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال رشد تولید اشاره داشتند ؛ تمام وجهه همت و توان کارشناسان ، مهندسان و مدیران شرکت های گروه معطوف به افزایش چمشگیر رشد تولید خواهد بود و برای این منظور برنامه ریزی جدی و فنی صورت پذیرفته است .

ایشان بیان داشتند ؛ در این راه باید از روش تولید سنتی عبور کرده و به تولید صنعتی ساختمان رو بیاوریم و مدیر عامل محترم بانک مسکن نیز در این خصوص مساعدت و همراهی لازم را مبذول داشته اند .

جواهری تفتی در ادامه افزود : با توجه به محدودیت ها و سطح بالای تعارضات در شهرهای فعلی ؛ شهر ها و شهرک های جدید بهترین امکان برای پیاده سازی فن آوری های نوین ساختمان با الهام از سبک معماری اسلیمی_ایرانی است .

همچنین در این جلسه محمدعلی قوهستانی معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار ثمسکن  بر تدوین سند جامع همکاری های فرارو در چارچوب تفاهم نامه پیشنهادی تاکید نمود .

در ادامه ناصر رضایی معاون توسعه مسکن و شهرسازی شرکت عمران شهرهای جدید  و امین مسعودی مدیر کل دفتر شهرسازی و معماری شرکت شهرهای جدید نیز با استقبال از پیشنهادات اجرایی و فنی ثمسکن ؛ برای تفاهم در راستای پیاده سازی اهداف عالیه دولت مردمی جمهوری اسلامی ایران و اقدامات جهادی وزیر محترم راه و شهرسازی  اعلام آمادگی نمودند .

شایان به ذکر است در پایان جلسه امکانات توسعه ای و پتانسل پیشرفت شهر های جدید ایران خصوصا در نوار ساحل خلیج همیشه فارس و نقش شرکت های وابسته بانک مسکن خصوصا گروه سرمایه گذاری مسکن مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت .

 


۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۵۷
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |