نشست خبری کنفرانس ملی مدیریت نگهداشت ساختمان برگزار شد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن : دست افراد غیرحرفه‌ای از بخش ساختمان کوتاه شود
دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن
دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در نشست خبری کنفرانس ملی مدیریت نگهداشت ساختمان با رویکرد سیستمی گفت: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های نگهداشت ساختمان افزایش طول عمر ساختمان و کاهش هزینه‌های دوباره‌کاری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در نشست تخصصی همایش نگهداشت ساختمان با رویکرد سیستمی که در خبرگزاری آنا برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های نگهداشت ساختمان افزایش طول عمر ساختمان و کاهش هزینه‌های دوباره کاری است.

وی ادامه داد: ورود و بررسی به مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان که تاکنون در اجرای آن ناموفق بوده‌ایم، مورد نیاز است. مردم عطش اجرای کامل و دقیق این بخش را دارند و بسیاری نیز درگیر عدم اجرای این قانون هستند.

جواهری گفت: باید فضاسازی‌ها برای مردم شکل بگیرد تا مطالبات در این زمینه برپا شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن ادامه داد: خدمات در حوزه ساختمان گاهی توسط افراد غیرحرفه‌ای انجام می‌شود که برای مردم و حتی سازندگان ساختمان باعث هزینه‌های غیرمتعارف می‌شود.  

وی ادامه داد: از ۲۰ سال پیش تاکنون کیفیت ساخت به مرور بهتر شده؛ چراکه ترتیبات قانونی خوبی وضع شده است؛ اما در نگهداشت ساختمان شاهد چنین موضوعی نیستیم.

جواهری تأکید کرد: باید در نخستین مرحله ترتیبی اتخاذ شود که دست افراد غیرحرفه‌ای از کار ساخت و حتی نگهداری و تعمیر ساختمان کوتاه و به تبع آن مسئولیت امر به افرادی کاربلد و آگاه به کار ساخت و ساختمان واگذر شود.

۲۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۰۷
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |
Loading