همزمان با روز ایمنی ؛

نشست مدیران عامل شرکت های تابعه با محوریت دانش بنیان ها

دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن  جواهری تفتی محمدرضا جواهری دکتر جواهری ثمسکن
نشست فصلی مدیران عامل شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن با محوریت دانش بنیان ها همزمان با روز ایمنی با حضور مدیرعامل و معاونین ثمسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، سومین نشست مدیران عامل شرکت های تابعه در سال جاری در حاشیه برگزاری دومین همایش ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در سالن جلسات هلدینگ برگزارشد.

دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن ترسیم برنامه های پیش رو ثمسکن تا پایان سال و شروع برنامه ها همزمان با آغاز سال مالی جدید ، خبر از برنامه ریزی های صورت گرفته برای حضور پر رنگ ثمسکن در ساخت یکصد هزار واحد مسکونی طبق وعده مدیرعامل بانک مسکن داد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در این نشست با اشاره به دغدغه دولت و بانک مسکن به مسئله مسکن افزود : کمیته ای در گروه سرمایه گذاری مسکن شکل گرفته که به صورت دقیق در حال برنامه ریزی برای ساخت مسکن در سراسر کشور برای اقشار مختلف جامعه است.

جواهری تفتی همچنین با اشاره به امضا تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی با محوریت دانش بنیان ها که با حضور وزیر راه و شهرسازی رقم خورد ، خبر از اراده جدی این برند انبوه ساز کشور در استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها داد و گفت این رویه را بزودی با ابلاغ به شرکت های تابعه و  با همکاری دولت و بانک مسکن آغاز خواهیم کرد.

در ادامه معاونین گروه سرمایه گذاری مسکن در صحبت هایی نکاتی را با مدیران عامل شرکتهای تابعه مطرح نموده و در پایان مدیران عامل شرکت های تابعه به صورت جداگانه نیازها و موانع شرکت ها را مطرح و با مدیران ارشد گروه سرمایه گذاری مسکن در میان گذاشتند.

۶ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۲۷
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن |
Loading