ارائه برنامه عملیاتی ثمسکن در جهت تحقق شعار سال «جهش تولید مسکن با مشارکت مردم»

گروه سرمایه گذاری مسکن در راستای برنامه توسعه هفتم و تحقق شعار سال جهت جهش تولید مسکن و استفاده از ظرفیت مشارکت مردم برنامه عملیاتی ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر علیرضا جعفری سرپرست شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دیدار با پرسنل معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار با اشاره به تاثیرگذاری گروه سرمایه‌گذاری مسکن در صنعت ساخت و ساز کشور گفت: سال ۱۴۰۳ به تدبیر مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شد که این امر برای شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نقشه راه بوده و باید با حفظ همدلی یک تحول جهادی در صنعت ساخت و ساز ایجاد کرد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت پروژه‌های شرکت‌های تابعه خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن بر سه مدل مسکن اقتصادی، مسکن اجتماعی و عرضه مسکن برای تنظیم بازار استوار است. که شرکت‌های تابعه باید برنامه‌های خود را در این سه حوزه عملیاتی کنند.

سرپرست شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با اشاره به پاسخ اقتدارآمیز جمهوری اسلامی ایران به گستاخی رژیم صهیونیستی افزود: اگر رزمندگان جان برکف با از خود گذشتگی، سربلندی کشور را رقم می‌زنند باید ما هم بتوانیم در عملیات تولید مسکن تمام ظرفیت و تلاش خود را به کار بگیریم و برای کاهش فشار اقتصادی مردم تلاش کنیم.

دکتر جعفری افزود: همه فعالیت‌های هلدینگ و شرکت‌های تابعه باید با نگاه جهادی و شفافیت دنبال شده و برای حذف فرآیندهای غیرشفاف و ابهام برانگیز تلاش شود.

سرپرست شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن یادآور شد: اکنون از عصر صنعتی عبور کرده و در عصر دیجیتال به سر می‌بریم لذا باید استاندرادهای ساخت مسکن مبتنی بر عصر دیجیتال تدوین کرده و عملکردمان در راستای این استانداردها باشد.

دکتر جعفری اظهار کرد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان یکی از اصول اساسی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که لازم است شرکت‌های تابعه در این حوزه نگاه تحولی داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء جایگاه برند شرکت، ابراز امیدواری کرد: ساخت پروژه‌های شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با الهام از معماری ایرانی اسلامی منطبق بر استانداردها، فن‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا و منحصر به فرد باشند.

 

خبر شرکت

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۸
روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن |