سرپرست شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن تاکید کرد:

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن امانت دار سهام دار و مجری سیاست های نظام‌ و دولت است/ فرصت سوزی در خدمت به مردم قابل قبول نیست

سرپرست شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، با تاکید بر اینکه گروه امانت دار سهام دار و مجری سیاست های نظام‌ و دولت است و هرگونه فرصت سوزی در خدمت به مردم قابل قبول نیست.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر علیرضا جعفری سرپرست شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دیدار با پرسنل معاونت مجامع و امور شرکت­ها، لزوم توجه گفتمان مدیران گروه و شرکت‌های تابعه به فرهنگ جهادی و انقلابی را راهبرد اساسی و ضروری در سیستم مدیریت در شرکت سرمایه­‌گذاری مسکن اعلام کرد و گفت: بدون شک پرسنل متخصص و حرفه‌ای شرکت سرمایه­ گذاری مسکن با سرلوحه قراردادن شعار سال می­‌توانند با رویکرد جهادی زمینه خانه­‌دار شدن اقشار مختلف جامعه فراهم کنند.

سرپرست شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن افزود: باید از ظرفیت شرکت­‌های تابعه استفاده شود. از آنجایی که رویکرد ما در گروه شفافیت در عملکرد است سه ماموریت مهم ساخت مسکن اقتصادی براساس ذات یک بنگاه اقتصادی برای برآورده ساختن انتظارات سهام­داران و ساخت مسکن اجتماعی برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تولید مسکن در استطاعت با همکاری نهادها و سازمان­‌های دولتی که زمین برای ساخت و ساز در اختیار دارند را برای شرکت­‌های تابعه تعریف کرده­ایم.

دکتر جعفری با تاکید بر اینکه مدیران هلدینگ و شرکت­‌های تابعه باید توسعه­‌گر باشند خاطرنشان کرد:

فرهنگ و گفتمان سازمانی باید براساس نگاه توسعه­‌گر در تمام سطوح تنظیم شود تا بتوانیم گام‌­های مهمی در راستای تحقق اهداف برداریم.

وی تصریح کرد: همه باید برای تحقق برندینگ رتبه یک کشوری و در گام‌­های بعدی، منطق‌ه­ای تلاش مضاعف کنیم.

سرپرست شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با اشاره به اینکه مدیران باید مدیر عصر دیجیتال باشند تا گفتمان سازمانی مبتنی بر نگاه توسعه­‌ای شکل بگیرد، افزود: بهبود فرآیند­ها و افزایش بهره­ وری یکی دیگر از اولویت­‌هایی است که مدیران گروه و شرکت­‌های تابعه باید به آن توجه داشته باشند.

دکتر جعفری با اشاره به لزوم گفتمان­­‌سازی حوزه تعالی سازمان و فرهنگ سازمانی متعالی تصریح کرد: شرکت‌های تابعه باید با برنامه‌­ریزی در حوزه تحول سازمانی و نیازسنجی به شرکت­‌های پویا، چابک و پرکار تبدیل شوند و نباید در مسیر خدمت به هم­وطنان و تحول و پیشرفت کشور فرصت­‌سوزی شود.

وی افزود: ما به دنبال تغییر به سمت یک تحول مثبت هستیم و در این راستا مدیران باید همت داشته ­باشند و این تحول باید از هلدینگ آغاز شود. دکتر جعفری با تاکید بر اینکه شرکت سرمایه­‌گذاری مسکن به مدیران میدانی، عملیاتی و جهادی نیاز دارد خاطرنشان کرد: ما امانت‌­دار سهام­داران و مجری سیاست­‌های نظام­ و دولت می‌­باشیم.

 

خبر شرکت

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۰۷
روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن |